twoj-ogrodnik.com.pl • Zobacz wątek – Regulamin forum – prosimy o uważne przeczytanie

0
7

1. UŻYTKOWNICY FORUM
Administrator – zarządca forum, ma zdanie decydujące. Z Administratorem się nie dyskutuje, albo dyskutuje bardzo grzecznie .Moderator – zamyka, edytuje, kasuje posty i wątki, banuje użytkowników nie przestrzegających regulaminu.Użytkownik zarejestrowany – ma pełen dostęp do forum, może zakładać nowe wątki, dodawać nowe posty, zdjęcia. Zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu.Użytkownik niezarejestrowany może czytać i przeglądać posty.2. PRAWA I OBOWIĄZKI- Ne obrażaj innych użytkowników forum oraz nie używaj wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne. Posty zawierające treść wulgarną będą kasowane, a użytkownik zamieszczający je zostanie ukarany. Usuwane będą również posty, których treść ośmiesza innych, w szczególności osoby publiczne.- N forum obowiązuje bezwzględny zakaz zamieszczania treści i zdjęć pornograficznych, obraźliwych, wulgarnych oraz zamieszczania linków odsyłających do stron zawierających takie treści- Ne wolno Ci zamieszczać materiałów chronionych prawami autorskimi bez zgody autora- Ne spamuj, nie umieszczaj jakichkolwiek treści reklamowych, czy linków odsyłających do aukcji internetowych. Możesz podawać linki do własnych stron lub innych ciekawych domen, o ile nie zawierają one treści niezgodnych z prawem polskim.- Stosuj się do zasad netykiety.- Nie kopiuj i nie rozpowszechniaj treści znajdujących się na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi. – Przed zamieszczeniem postu lub założeniem wątku sprawdź, czy temat ten nie był wcześniej poruszony.- Użytkownicy forum zamieszczający swoje zdjęcia wyrażają zgodę na ich wykorzystanie przez właściciela twoj-ogrodnik.com.pl.- Posty w formie reklamy konkretnej firmy będą usuwane, łącznie z kontem użytkownika. -zabrania się używania jako nazwy użytkownika (nick) adresu strony www.- Nowe wątki umieszczaj w przeznaczonych do tego działach. Zwracaj uwagę na stworzenie dokładnego tematu zakładanego – znacznie ułatwi to innym użytkownikom forum. Nie nazywaj nowego wątku tematem „Pytanie”, „Potrzebuję pomocy” et caetera.- Saraj się również o to, by posty miały w miarę przejrzysty układ.4.KARY Wobec osób łamiących regulamin mogą zostać podjęte następujące działania: – ostrzeżenia – są ważne 7 dni, po czym wygasają. – ban tymczasowy – dożywotni ban – kasacja konta Rodzaj kary zależy od Administratora i Moderatorów 5. PISANIE NOWYCH POSTÓW I ZAKŁADANIE NOWYCH TEMATÓWStaraj się pisać przejrzyście i na temat. Zanim założysz jakikolwiek nowy wątek sprawdź, czy nie pojawił się on już na forum. Wszelkie duplikujące się tematy będą usuwane, bądź przenoszone. Usuwane będą również wątki, których temat nie będzie jednoznacznie sygnalizował ich treści, e.g. „Mam problem”, „Pomóżcie” etc.Cytując czyjąś wypowiedź używaj funkcji ‘quote’ – cytowany tekst powinien znajdować się pomiędzy znacznikami:

Cytuj:

przykładowy tekst

Wszystko to uczyni nasze forum bardziej przejrzystym i, przede wszystkim, bardziej przyjaznym użytkownikom.6. UWAGI DODATKOWE Zespół redakcyjny forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na forum.

Administrator zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu.